Cuma, Ocak 19, 2007

PROJE DUYURUSU: 2007'DE HER ÇOCUĞA BİR KİTAP...

Size bir duyuruda ve buradan bir çağrıda bulunmak istiyorum. Canım arkadaşım ERVA, yine harika bir projeye imza attı. Ben de her zaman destekliyorum tabi ki onu. Hedefte çocuklar var yine. Okumayı seven, okumak isteyen, ama imkanları kısıtlı olanlar özellikle. Neyse ben sözü uzatmıyorum, Ervoşun blogundan bir alıntı ve ilgili linki vererek sözlerimi tamamlamak istiyorum ve tabi ki yeniden tüm duyarlı dostları bu güzel projeye katılmaya çağırıyorum...

"Peki bu projenin içeriğini neler olusturacak? Elbetteki öncelikle olarak amacımız çocukların yaş gruplarına hitap edecek sekilde çeşitli hikaye kitapları ve el becerilerinin gelismeleri için boyama kitapları ile kuruboyalar... Ayrıca isteğe bağlı olmak üzere külotlu veya soket çoraplar...

Bu projenin ilk duyurusunu da masaldiyari aracılığıyla gerçeklestirmis oldum. 15 Ocak - 15 Nisan tarihleri arasında toplanan bu kitaplar Kocaeli"ndeki ilçe okullarından birisine verilecektir. Okullar üzerinde hali hazırda çalısma yaptığım için herhangi bir isim veremiyorum. Bir iki güne kadar kesinlestirip onuda sizlere buradan bildiririm.

Önemli olan her çocuğa bir hikaye kitabının düsmesi ve kendi bayramlarında onlara okumanın güzel bir sey olduğunu asılamaktır... 2007'de her çocuğa bir kitap düsmesi dileklerimle..."


YAZININ TAMAMI...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home